Leveringsinformatie

Hier vind je alle informatie over het leveren van wijn 

Beste wijnliefhebber, 

Allereerst zijn wij elke dag dankbaar voor het feit dat je bij ons hebt besteld of wilt gaan bestellen. Wij zullen met veel aandacht en zorg de wijn bij jou thuis leveren. 

Bestellingen die nu op werkdagen voor 22.00 uur worden geplaatst, worden binnen 3 werkdagen geleverd. Wanneer je bestelling niet op voorraad is wordt er contact met je opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd niet acceptabel zijn neem dan contact op met ons op door een email te sturen naar info@dailywine.nl. 

 

Wijn besteld?

Bestellingen worden altijd boven de € 50,- gratis bij je thuis geleverd. Bij bestellingen met een orderwaarde onder de € 50,- betaal je €7,50 verzendkosten. 

Afhalen niet mogelijk?

Het is wel mogelijk maar Dailywine.nl heeft er bewust voor gekozen om geen afhaalpunt te selecteren. Simpel, dat komt omdat dailywine.nl geen fysieke locaties heeft. Wij vinden het belangrijk om kwaliteitswijn voor iedereen toegankelijk te maken. Om dit te kunnen is het van belang om de prijzen zo laag mogelijk te houden. Daarom werken wij zonder externe locaties waar je wijn kunt afhalen, met uitzondering van de locatie evenaar 63 te Amersfoort. 

Alleen hierdoor lukt het dailywine.nl om kosten te besparen en de beste kwaliteit wijnen extra voordelig aan te bieden. 

Alles in overleg is mogelijk! 

Levering is mogelijk in heel Nederland

Levering naar de Waddeneilanden en overige Europese landen alleen in overleg. 

Retourneren

Is je wijn niet naar wens? Bij dailywine.nl is het mogelijk om je wijn te retourneren. Je kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice (info@dailywine.nl). Samen zal er naar een geschikte oplossing gezocht worden. Klik hier voor meer informatie. 

Niet thuis bij bezorging

Wanneer je niet thuis bent tijdens de bezorging probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken dan laat de bezorger een briefje met een code achter. Middels dit briefje kan je zelf een alternatief bezorgmoment kiezen tot uiterlijk 22.00 uur. Als je geen actie onderneemt bezorgd PostNL het pakketje op de eerstvolgende bezorgdag. Ben je wederom niet thuis? Dan Bezorgd PostNL het pakketje op een ophaalpunt, de informatie hierover vind je met je track & trace code. 

Wij merken in de praktijk dat PostNL bij de eerste foute bezorgmoment ervoor kiest om het pakket te bezorgen bij een ophaalpunt.